Verzekering Harmony

Verzeker nu je telefoon bij refurbished.nl

Het verzekeringsproduct van Harmony wordt niet meer aangeboden

We kunnen tegenwoordig niet meer zonder onze telefoon — maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Bij refurbished.nl verzeker je nu je toestel tegen een scherp tarief. Hoef jij je alleen nog maar druk te maken om welke foto je op je toegangsscherm zet. Wij werken voortaan samen met Harmony, dé specialist in het verzekeren van telefoons, tablets en laptops. Zij garanderen wereldwijde dekking en repareren of vervangen snel.



Zeker weten dat je tevreden bent

  • De voordelen van een Harmony verzekering spreken voor zich:
  • Je telefoon is direct bij ontvangst verzekerd.
  • Je weet precies wat het kost en wat er gedekt is.
  • Waar je ook heen gaat: de dekking geldt wereldwijd.
  • Claim goedgekeurd? Snelle reparatie of vervanging
  • Door een gelijkwaardig of beter toestel.


Kies de verzekering die bij jou past

Met de Basisversie ben je al verzekerd voor val-, stoot- en waterschade. Met de Plusversie is jouw telefoon ook nog verzekerd tegen diefstal en beroving.


*Dit overzicht geeft een beperkte weergave van de dekking en voorwaarden. Lees de verzekeringskaart en de polisvoorwaarden voordat je je verzekering afsluit.



Welke kosten kun je verwachten?

De maandpremie hangt af van de aankoopwaarde van je toestel. Bij elke claim betaal je een eigen risico. Bij schade of diefstal wordt dit bedrag eenmalig geïncasseerd. In de tabel zie je welke premie en welk eigen risico horen bij de aankoopwaarde van jouw toestel.


*Dit overzicht geldt voor de verzekeringen bij de tablets. Prijzen kunnen per productgroep afwijkend zijn van dit overzicht. 



Je zit er nooit lang aan vast

Voor welk verzekeringspakket je ook kiest: je mag je altijd de eerste veertien dagen nog bedenken. En onze verzekeringen hebben een minimale contractduur van slechts drie maanden. Daarna kun je gewoon per maand opzeggen.



Makkelijk je zaken zelf regelen

Gegevens wijzigen? Polisvoorwaarden bekijken? Schadeclaim indienen? Dat doe je allemaal zélf online. Klik hier om naar Mijn Harmony te gaan.



En hoe werkt het als je schade hebt?

Allereerst: supervervelend voor je, als je schade hebt. Maar goed dat je verzekerd bent. Meld je claim binnen 48 uur, dan lossen we het snel voor je op. Het werkt heel eenvoudig:

  • Dien je claim in via Mijn Harmony. Kom je er niet uit? De klantenservice van Harmony kan je helpen, bel 010 - 206 86 86.
  • Je krijgt een mailtje met instructies wat je moet doen bij schade en diefstal.
  • Bij schade mailt Harmony je zodra je product klaar is. Bij diefstal nemen ze via de mail contact met je op.


Aha, je wilt meer
weten!
Lees de verzekeringskaart en de polisvoorwaarden voordat je je verzekering afsluit. Of leg je vraag voor aan de klantenservice via 010 - 206 86 86.