Bestelling retourneren - Refurbished.nl

Klantenservice

085-3033799

Bestelling retourneren

Heb je een defecte smartphone, tablet of laptop en wil je het laten repareren, binnen of buiten garantie?
Of wil je een bestelling retourneren? Op deze pagina lees je alle informatie over hoe te retourneren.

Belangrijke informatie


Lees het onderstaande goed door voor het opsturen. 
 
  1. Maak zonodig een backup (software).
  2. Herstel naar fabrieksinstellingen.
  3. Log uit iCloud (Apple).
  4. Schakel Find my iPhone uit (Apple).
  5. Voeg bij de zending je factuur toe.
  6. Voeg productverpakking en accessoires toe.
  7. Download het retourformulier en vul deze volledig in.


Retouradres


Gratis retourneren via ons antwoordnummer:

Refurbished.nl
Antwoordnummer 10101
2270 VB Voorburg

Retourformulier downloaden



Status informatie

Binnen garantie
Je ontvangt binnen 3 werkdagen bericht over reparatie of vervanging van het apparaat. 

Uitgesloten van garantie:
- vochtschade
- valschade
- stootschade
- kosten verzenden van reparatie
- kosten herinstalleren software
- ieder andere vorm van zelf aangerichte schade

Buiten garantie
Als je apparaat onverhoopt buiten garantie valt, omdat de garantie is verlopen of onder de uitsluitingen valt dan ontvang je van ons reparatiecentrum een prijsopgave voor reparatie.

Onderzoekskosten buiten garantie
Een vast onderdeel van reparatie zijn onderzoekskosten. Deze onderzoekskosten worden alleen in rekening gebracht indien een reparatie buiten garantie valt en het toestel op jouw verzoek niet wordt gerepareerd door het reparatiecentrum, omdat bijvoorbeeld de kosten voor reparatie hoger zijn dan complete vervanging.
De onderzoekskosten bedragen € 33,80 incl. btw en verzendkosten.


Retourneren binnen retourrecht

Bij ons mag je binnen 30 dagen je bestelling retourneren onder het herroepingsrecht.

Voorwaarden:
  • Product / IMEI / serienummer is bij ons aangeschaft
  • Niet buitensporig gebruikt
  • Niet defect door eigen toedoen
  • Inclusief verpakking en accessoires
  • Software dient gereset te zijn
  • Apple producten dienen ontgrendeld te zijn van iCloud
  • Op Apple producten dient Find My iPhone uitgeschakeld te zijn


Verzending & kosten

  • Opsturen vanuit Nederland naar een antwoordnummer is gratis, wij betalen de verzendkosten.
  • Let op dat wat je opstuurt stevig is verpakt in een kartonnen doos.
  • Vergeet aub niet dit formulier en kopie van uw aankoopbewijs mee te sturen.
  • Voor onze klanten uit België: let op dat u het pakket verzekerd verstuurt.


Producten die opgestuurd worden en niet aan onze voorwaarden voldoen, kunnen wij helaas niet in behandeling nemen en worden teruggestuurd. Controleer dus alles extra goed voor het opsturen.

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »