Garantie & Reparatie

Lees onderstaande alvast goed door voorafgaand aan het aanmelden voor garantie.

  • Maak zonodig een backup (software).

  • Herstel het product naar fabrieksinstellingen.

  • Log uit iCloud (Apple).

  • Schakel Find my iPhone uit (Apple).

  • Verpak indien mogelijk in productverpakking (niet verplicht).

  • Verzend het product goed verpakt in een stevige doos.


  • Als je alle stappen goed hebt doorlopen kun je verder gaan. Het is belangrijk dat alle stappen zijn uitgevoerd om vertraging te voorkomen.




    Besteld in of vóór 2016

    Bestellingen uit of in 2016 vallen onder het oude reparatieproces. Druk op de volgende knop om verder te gaan.

    Naar het reparatieformulier  



    Besteld in 2017 of later

    Klik hieronder op het keurmerk van het door jou bij ons aangeschafte refurbished product voor alle informatie.


    Aanmelden voor garantie


    Aanmelden voor garantie


    Aanmelden voor garantie


    Aanmelden voor garantie


    Aanmelden voor garantie


    Aanmelden voor garantie