Hoe kan ik mijn product retourneren?
Nog geen account? Je kunt met je ordernummer, postcode en huisnummer je account activeren.
Let op: wanneer een klacht waarvoor een product is aangemeld niet onder garantie valt, kunnen er onderzoeks- en verzendkosten in rekening worden gebracht.
Ook kun je een bestelling herroepen via het modelformulier. De bovenstaande optie via mijn account is het meest eenvoudig.
Klik hier indien je graag via het modelformulier wenst te herroepen.
Retourneren buiten retourprocedure
Wanneer u een product retourneert buiten onze retourprocedure om kunnen er transportkosten door de koerier in rekening gebracht worden. Deze extra kosten kunnen niet op refurbished.nl verhaald worden.
Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?
*Let op! Producten van verschillende leveranciers moeten apart van elkaar verzonden worden. Als u producten van meerdere leveranciers heeft ontvangen zult u deze individueel moeten aanmelden als retour. Zo ontvangt u de juiste retourlabels en wordt het product naar de juiste leverancier retour gestuurd.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Bekijk het ontvangen product dus goed na ontvangst.
Na 30 dagen repareren wij je product en gelden de bovenstaande opties niet meer. Retour ontvangen producten binnen de voorwaarden worden na controle en akkoord gecrediteerd (teruggestort).
Wanneer krijg ik het aankoopbedrag teruggestort?